Teaming - 1€/month micro donations

Übersetzung in Beta. Hilf mit!

Dieses forum ist nur für Teamers und Teaming Managers dieser Gruppe.
Um zu kommentieren:

Wenn du noch nicht in der Gruppe teilnimmst, melde dich an und hilf mit 1€ pro Monat

Wenn du schon in der Gruppe teilnimmst, logiere dich an dein Teaming-Profil

Update zum Projekt
New life smg
New life smg, Teaming-Manager, am 22/05/2023  um 08:14h

Seguimos con las reparaciones y el acondicionamiento del refugio,aun así ya tenemos varios animales a nuestro cargo, vuestra ayuda es vital para poder seguir adelante

Um zu kommentieren:

Update zum Projekt
New life smg
New life smg, Teaming-Manager, am 18/03/2023  um 15:24h

Desde hace unas semanas nos hemos puesto manos a la obra arreglando la estancia de cada peludo,pero aun nos queda mucho por hacer,pero con vuestra ayuda se que todo irá bien!

Um zu kommentieren:

1 Kommentar
Kommentar
Nora González
Nora González, Teamer, am 19/06/2021  um 12:46h

Hola!!

Em dic Nora i sóc de Riells i Viabrea. Unes amigues m'han trucat avui que de camí a la platja, han parat a la Repsol de Can Carbonell i m'han dit que han vist un cadell de gat molt petit i una mica dèbil. M'han demanat si les podia ajudar perquè saben que estic implicada amb l'ajuda dels gats del carrer però no conec la zona i buscant, us he trobat. Li han posat aigua en un gatet però una d'elles té por dels gats i han marxat.
M'han dit que estava per la zona on hi ha una màquina de vending. Espero que pugueu veure aquest missatge i a veure si hi podem fer alguna cosa. Moltes gràcies!!!

New life smg
New life smg, Teaming-Manager, am 21/03/2023  um 16:52h

Hola Nora, lamento decirte cariño que hasta ahora no me a salido el msj , si algún día necesitas algo aquí te dejo mi num 633577823

Um zu kommentieren: